Gwarancja zwrotu pieniędzy
W Gizmania dysponujesz terminem 60 dni (licząc od dnia otrzymania towaru), aby odesłać nieużywane artykuły i poprosić o wymianę lub zwrot pieniędzy.
NIE PRZYJMUJEMY zwrotów w następujących przypadkach:
- Artykuł nosi widoczne ślady użycia.
- Artykuł został uszkodzony lub zabrudzony.
- Opakowanie zostało utracone, wyrzucone lub uszkodzone.
- Artykuł został uszkodzony podczas dostawy z powodu nieodpowiedniego opakowania.
- Artykuł został odesłany po upływie 60 dni od dostawy (termin upływa w dniu, w którym wysyłasz artykuł, a nie w dniu, w którym go otrzymujemy).
- Brak faktury (lub innego dowodu zapłaty).
Na jaki adres mam odesłać artykuł?
GIZMANIA
Bubenské nábřeží 306/13, Hala č. 11
Praha 7 – Holešovice
170 00
Ważne: nie naklejaj taśmy klejącej lub etykiety bezpośrednio na opakowanie produktu, gdyż może to spowodować jego uszkodzenie i sprawić, że produkt stanie się niezdatny do odsprzedaży.
W jakim terminie realizowane są zwroty artykułów?
Zwracamy pieniądze/wysyłamy nowe artykuły po otrzymaniu odsyłanych produktów.
Odnośnie zwrotu pieniędzy: jeśli płatność została dokonana przelewem, prosimy o ponowne podanie kodów IBAN i SWIFT.
Koszty wysyłki związane ze zwrotem towaru ponosi klient.